Hedda Henriksson <3

Hedda,ja,vad kan jag säga till dig som jag redan inte har sagt ? Vi har varit vänner sen vi gikc på dagis och varit bästisar sen på sexårs.Det är häftigt att man kan vara kompis till och med bästis med en person så länge...Jag tycker du är en jätte bra person så lova mig att inte andra dig på något sätt när du blir tånåring ! Till sommaren blir det skolbyte coch jag är så otroligt glad att du är med mig och så vidare.Tänk dom gånger du varit med mig på öland och i skärgården,det är liksom saker man inte villl glömma,eller hur ? Bara för att du ska få tandställning så ändra inte du hur du är och hur du ser ut.Du är faktiskt den ända i hela mitt liv som jag kan sncka med om det är nödfall.

Jag älskar dig <3







 


Postat av: hedda.h

tack Gmn älskar dig med kommer alltid att göra<3

2009-03-22 @ 10:39:25
URL: http://eddasdag.blogg.se/
Postat av: Juliiaa

jag mee ! <3

2009-03-24 @ 16:14:24
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback