DANS ?!

Hejjsan ! <3

Hemma ifrån skolan,lovely !<3 Jag pallar inte att gå till skoaln mera,det börjar bli så tråkigt och jag blir tröt av alla prov vi har.Ska blir skönt att dom är över om ca 1 vecka ! :) Idag hände inte så mkt förutom att vi har haft tråkig DANS ! Det är så tråkigt och man pallar inte mera asså.Natta och jag var med varann idag.Haha,hon putta mig i snön när vill skulle springa till burken.När jag kom hem satt jag vid datan och åt mellis,gott ?! Det vet jag nt ! XD // JC

Ps.Idag har några stycken ifrån Fotbollsalliansen varit här och snackat om fotboll och vad som är bar och vads om inte är bra :) Det var jätte kul + att imorgon är det BIO i aulan och vi får sovmogon till halv nio ! <3

På fredag fyller min älskling Nellie 3 år !
Men kom ihåg att ta det lungt,Fredag den 13 !






Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback