090327

Fredaag !

Jaa,guud vad man har längtat ! Idag tycker jag det har varit sådär i skolan.Det har väll inte hänt så mkt förutom att jag är sur på 2 personer,vill inte säga vilka så det är ingen ide att fråga.Efter skolan tog jag,Natta,Isabella och alice lite kort med självutlösare,blev jätte fina.Sen jag gick jag hem till Hedda med skolarbete och lite nyheter om skolan,haha XD
Hemma åt jag mellis och lyssna på Fredags Flörten i P3,haha,jätte kul faktikst :D Snart ska jag baka muffins och sen så blir det en fredag kväll framför Let's dance !

Puss o Kram

Ps. Vilka hejar du på ikväll ?


Postat av: kaffegumman

Det måste värkligen ha varit en prima dag och jag hejade på lalla! vem hejade du på?

Herrå gmn<3

2009-03-28 @ 09:43:56
URL: http://eddasdag.blogg.se/
Postat av: Juliiaa

Magnus ofc !

2009-03-28 @ 10:11:14
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback