090324

Hejjsan igen ! <3

Idag var jag i skolan första 2 lektionerna.Jag var mest med Johanna idag,vi hade jätte kul ! <3 Första lektionen så hade vi Nationella Prov grupp arbete och jag jobba med Johanna & Elin <3 På rasten så gjorde vi inget.Jag har ju varit sjuk och fick inte springa så alla gick väll mest runt och snacka :) Efter rasten hade vi Drama övning med Kurre,jätte kul ! :D
Till lunch blev det något ÄCKLIGT,vet tyvär inte vad ... Sen gick jag hem och kolla på TV,chatta med Nina <3 och baka Scones.Nu vill jag bara ut och springa och börja träna igen,snälla,snälla,gör så att min förskyling försvinner !!!

Puss o Kram



1.Mina UNDERBARA jeans
2.Jag och skolarbete ...
3.Min gooda SCONES


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback