tusen tankar och en bild

kom ganska nyss ifrån tv:n efter att ha sett bröllopsduellen. annars idag så vakna jag klockan åtta och såg regnet piska ner på min ena ruta,jag ville bara somna om och sen vakna klockan tio och se solenstråla och himlen blå och att pappa sitter i trädgården med en tidning och syster hoppa hopprep,vilken dröm ....
Aja,men man får väll stå ut! :/ annars idag har jag avrit med hedda och vi hade som vanligt jätte roligt. vi åt muffins ifrån gårdagen,spela Buzz och garva men sen var jag tvungen och gå hem för vi skulle träffa farfar och sonja. pappa och syster hade bakat muffins och chokladbollar,gott! sen var jag med syster och satt vid msn. nu ska jag typ sova för jag är trött + att jag har lite ont i magen. Imorgon kommer mamma att vara hemma igen,saknar henne mycket! Kramis



åååh,vad jag vill ha det här ....

Postat av: melina

tack , du har också en cool blogg , o jupp jag kmr i dag till natta du? // melina i fotbollslaget <3

2009-06-15 @ 08:44:12

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback