sommar och sol med bella!

idag har varit den bäata sommarlovsdagen tror jag. jag har varit med bella hela dagen. jag gick upp kvart över åtta och fick sms av bella " ska vi göra något idag" såklart jag vill det! jag lyssna först på eva & adam,jätte bra x) sen åt jag frukost och kolla på något ungdomsprogram med dinosaurirer (stavning) jag logga in på msn och kolla blogg,inga kommentarer!
Snälla,jag vill så jättejätte gjärna ha kommenterer även om jag vet att det är sommarlov och man heldre att vara ute och bada,men iallafall. Ni som läser,skriver en kommentar! klockan elva kom bella. vi snacka lite,spela buzz,köpte glass,åt lunch,kicka och tog kort. imorgon ska jag till landet på kvällen eller på eftermiddagen. det ska bli jätte skönt och avkoplande att komma ut till skärgården och jag kommer lova att ta jätte mycket bilder på midsommar. jag har gjort två collage idag,(kolla nedan) och det andra kanske jag ska ha som header. hoppas eran dag också varit härlig. Kramis






Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback