Så himla underbart!

Nu är jag jätte glad,ska snart gå och lägga mig för jag är rätt trött. Men jag tänkte bara berätta lite om matchen :))

Aah,precis som ni hörde så spela vi hemma match i medleserien mot djurgården. Första tio minutrarna så var vi rätt mesiga men sen så kom vi igen och blev bättere och bättere. Men det var typ i andra halvlek det blev roligt och jobbigt. Det var en tjej med nummer elva i djurgården som dribbla av oss hela tiden med samma fint. När det kanske gått 10minuter i andra halvlek så skulle DIF kasta inkast och vi ledde med 2-0. Jga sprang fram för att ta bollen då jag fick en armbåge i magen/bröstet för ANDRA GÅNGEN!!! jag spela på och fick värsta friläget men missa och ville bara gå där ifrån och gråta,jag var så himla irreterad. Lena skrek " glömm bort det julia och kör på,det gör inget" jag tog till mig det men avr fortförande arg och beviken. Sen fick jag ett friläge bara typ en minut senare och gorde mitt FÖRSTA MÅL DEN HÄ SÄSÅNGEN !!! JAG ÄR SÅ HIMLA GLAAAAAD !!! Men när jag gjort målet så hade jag fortförande ont i bröstet och grät för det som hände innan och samtidigt var ajg glad så jag sprang av plan som en gammalgumma och fick sätta mig med händerna i luften för jag kunde nästan inte andas helt,jätte hemskt!


Veckans mest saknade : Klara K
Veckans mest älskade  :
Bella C
Veckans mest coolaste : Alice A
Veckans mest snälla :
Emelie B
Veckans mest ALLT :
Hedda H

Från nattas blogg :))

Postat av: Anonym

tack da

2009-06-06 @ 15:17:57
Postat av: jullan

Veem?

2009-06-07 @ 11:13:02
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: söta emelie

tack så mkt!!

2009-06-07 @ 15:54:20
URL: http://emelieojulia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback