Onsdag

jag kom hem ifrån bella för en timme sen och har ätit pizza (hemgjord) jätte gott! Jag gick till bella nio och då var vi ensamma med hennes gull syrra julia,vi skulle vara barnvakt. Vi hade jätte roligt och sen spela vi giaturhero (stavning) + att alice kom. Vi spela in en video också + att vi baka havreflan som blev as goda! Sen spela vi buzz,lekte CT och klockan kvart över 6 gick jag hem. Imorgon ska jag till min gammelmormor och morfar och fira kalas! Nu blir det fotbollsmatch,hejja sverige,glöm alla beskymmer ifrån lördagen!






Postat av: fanny

asså, jag vet inte hur jag ska förklara det är mycket som man ska göra?:)<333

2009-06-10 @ 22:27:36
URL: http://ffannyjjansson.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback