Jätte varmt!

hejhej bloggen!

nu var det ett tag sen jag blogga men det finns jag en anledning varför. igår eftermiddag/kväll kom vi hem,helt slut. det har varit över 30 grader i solen och vi har samtidigt spelat 2-3 matcher om dagen,haha x) men ändå så har vi haft det jätte kul med jätte mycket skratt och för mig lite tårar (gjorde illa mig) idag vet jag inte vad jag ska göra,men det är defenetift för varmt att sitta här inne och blogga hela dan. i natt hade jag inge täcke för att det var så jäkla varmt inne i mitt rum,svetts nu också! jag tror jag ska kolla lite på tv nu och sen gå ut och ta ett dopp! :)



(juste,tog inte med kamera men om ni vill se några bilder,kolla då på melinas blogg)




Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback