Hemma

Sitter här och snorar jätte mycket men det som är bra är att det känns betydligt bättere i halsen. Nu kan jag iallafall svälja utan att jag får tårar i ögonen. Igenteligen skulle jag klippa mig idag men nu får vi se om det blir av ...

Hoppas ni vinner kryssfinalen nu,hejja 5B hejja 5B!

KLASSRESAN

Nu var det liksom en vecka sen vi var på klassresa men vad gör det,eftersom det var en sån lyckad resa måste den komma i repris. Det börja iallafall såhär ..

Vakna typ halvåtta och klädde på mig,skrev lite i bloggen och packa det sista. Vi skulle mötas vid skolan och pappa skulle skjusa mig och typ alla andra,nee,men iallfall 5 andra: natta,hedda,emmie,bella och ellinor. Vi hade jätte kul i bilen och först skulle vi stanna vid gabriels sommarstuga där vi åt lunch och körde någon godis grej som var jätte kul!

När vi ätit åkte skulle vi åka till leos stuga men pappa åkte lite för långt och så spelades det opera på radion så jag höjde volymen och öppna alla förnstren och så sjöng vi allihopa till opera,det var några som kolla på oss,fett kul !!!

Till sist kom vi fram och då börja vi packa upp och sådär. Jag bodde med natta,johanna,ellinor,bella,hedda och emmie. Sen åkte vi och bada och jag bada typ mest,eller jag och mimmi :)) hemma fick vi mellis och vi spela wollyeboll,as roligt!
Till middag fick vi hamburgare sen gick jag,bella,hedda och natta och spela in filmer och tog kort vid solnedgången. När vi kom fram så gick vi upp i rummet och körde ryskaposten. Eller asså,det var några killar som var med oss och resten var med elin,alice och emmie. Först fick jag aldrig gå in men tillsist fick jag gå in typ hela tiden,haha XD

Juste,alice och elin skulle sova men killarna men det hade blivit något bråk så dem fick inte sova där men dem gjorde det iallafall. På kvällen så gick några ut och busa klockan tolv.Jag var inte med,pallade inte :) så jag låg kvar med natta,emmie,hedda och bella. När dem kom tbx så var det tydligen inte bara dem utan där var också elin,alice mimmi och linnea. mimmi och linnea sov  med oss och elin och alice i ett annat rum brevid oss :)

På morgonen åt vi frukost och packa ihop + att vi gjorde tröjor där vi skrev olika saker på :)
Sen drog vi till BODABORG. Först skulle jag åka med några tjejer men det blev fullt så jag fick åka men ola eller asså det var ola som körde men i bilen satt nisse,jonte och alex. Vi hade jätte kul och digga med till teccno(stavning) + att jonte och alex fick ha på sig mina solglasögon,dem såg fett kul ut i dem!

När vi kom till bodaborg skulle man tydligen vara med dem som man åkte bil med,jag ba, VAAA!? ingen tjej liksom,jätte kul! Men det var nog inte så farligt. Vi fick våran första stämpel i bollrummet och sen gick vi till en bana som heter superbanan. Där mötte vi alla andra grupper och sen så börja folk vara med oss så jag visste inte riktigt vilka jag skulle vara med men tillsist blev det emmie,hedda och alice :) Påväg hem så somna jag i bellasbil och hemma bada jag och somna typ halv nio :D

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback