Fredag

Hej min underbara blogg :)

Idag har det faktiskt varit en underbar fredag men massor av roliga saker. Jag gick till skolan med hedda,alice och elin igen och sen mötte vi upp bella & natta nästan vid skolan. Första halvtimmen jobba jag SO och sen andra lektionen ännu mera SO. Till lunch blev det pyttypanna som jag inte gillar så jätte mkt. :( På rasten körde vi typ någon mat lek :D
På sista timmen så hade vi klassenstimme som några tjejer och killar ordna. Det var lite pratit men dem var rätt många som sa lite olika saker men jag tycker dem var BÄST iallafall !! Vi börja typ med någon musik lek då man skulle ställa sig upp och sjunga en låt när conrad sa kanske typ "blomma". Vi fick bara 2 poäng även om jag kanske tyckte att vi skulle få 3 elr 4 men det är inte jag som e dommare. Sen fick en jätte god muffins men vit och mörk choklad i :P Sen var det en tävling då natta sätte på en låt så skulle man skriva vem som sjöng och vad låten hette. Sen fick vi fika igen och då ver det jätte god kladdkaka. :)) på sista tävling var det conrad som hade massa konstiga frågor men efter som vi hade Theo i vårt lag så svara han på dem flästa,som också blev rätt !! (resultat nedan) efter skolan gick jag med bella och sen med hedda och alice. Jag mötte en jätte söt katt (kan varit conrads) som var jätte söt (bilder nedan) hemma gick jag ner till datan och skrev ut en låttext som ajg tycler är as bra !! aah,och nu sitter jag här och skriver + att jag ska ner till cafeterian om typ 1½ timme :)

Mitt lag: Bella,jag,theo och alex.p
Tävling1. 2 poäng
Tävling2. 21 poäng (fel vilka som sjöng tingeling tingeling)
Tävling3. 5 poäng (as svåra frågor)
Totalt: 29 poäng !

VI VANN HELA TÄVLINGEN,TACK VARE ALLA I LAGET FAKTISKT !!!

 

 

1.Ronja och Mira
2.Jag påväg hem från öland
3.Jag idag påväg hem
4.Väderet påväg hem från öland
5.Hästarna igen
6. Beata och Sigge
7.Elin och Hedda i måndags
8.Katten som vi mötte idag
9.Skolans ingång



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback