ERIKSDALSBADET MED SUNshine

Idag har jag varit med miss sunshine! haha,eller rättare sagt emmie. hon kom hit typ,kvart över tio och vi åkte nästan direkt till eriksdalsbadet. först tog vi en plats och sen rusa jag,cornelia och emmie ner i vattnet. först var det lite kallt men sen blev det jätte skönt. vi kanske bada i 30 minuter innan vi gick ner till nästa pool. (vi var utomhus) där hade vi också roligt! x)

sen åt vi pastasallad med räkor (emmie kykling) min var god men emmis var lite torr och inte alls lika god. sem sola vi lite och spela kort,emmie vann! :/  det var ganska lite sol där vi låg så jag och emmie gick upp på läktaren nästan högst uppe och sate oss och käka persika :D sen skulle vi kolla en sak under läktaren (eller emmie skulle) och då hade någon tjej tappat sin där under. hon nådde inte och inte hennes kompis heller så emmie hjälpte till x)

vi sola lite till och sen bada vi med syrran och åt munk,mums ... sen spela mamma och emmie kort medans jag sola,måste få lite färg innan den riktiga semestern. innan vi gick hem tog vi en glass och sen tog vi banan hem. nu ska jag äta hoppas jag för om ca 30 minuter ska jag möta hedda vi banan och cykla till träningen. / jullan sunshine


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback