DET GÅR FORT!

Jag upptävkte igår kväll att jag har bränt mig på vänster axel,skiit! jag hatar verkligen att bränna mig! idag så får jag gå i t-shirt och shorts och sen ikväll ska mamma lägga på en jätte skön salva som "återfuktar" huden x) annars så har inget hänt. imrogon ska jag till aroscupen klockan fyra så jag skriver på morgonen.(kommer hem på söndag)

juste,igår var jag med hedda. vi hade jätte roligt. bada,sola,åt lunch,hade picknik och spela in filmer. vi hade verkligen jätte roligt! eftre det gick hedda hem typ tre för att klockan halv fyra skulle hon till tandläkaren. (lycka till gumman) jag kommer att sakna henne jätte mycke på aros men hon kommer att få det toppen i italien (den lylosen)

på kvällen åkte jag och mamma till hammarby sjöstad (syrran har åkt till skåne) för att träffa min kusin. vi kom typ klockan 6 och då åt vi middag (pastasallad med köttbullar) och sen lekte jag med klara,den gullungen (3,5) + att lite innan var vi innne på adidasfacoryautlet och kolla på den super rea:n! jag hitta en jätte snygg pike tröja som jag vill ha (30%) så den kosta bara 125 kronor x) sen åkte vi hem med pappa och kolla på matchen,sverige förlora med 1-3!

Hoppas dem har tv i sitt klassrum på aros så man kan kolla på semifinalen mellan sverige - england,hejjahejjahejja!
 

Postat av: saga

*sv:* haha aa vet, den är jätte bra! :D <33

2009-06-24 @ 11:22:29
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: saga

kommentera mitt inlägg " -vad väljer du? "

det skulle vara jätte snällt

kram <3 :)

2009-06-24 @ 13:49:48
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: saga

taack för din kommentar :) <3

2009-06-24 @ 16:51:48
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback