alla svaren

Jag årkar inte vänta längre,nu kommer alla svar till era frågor på frågestunden :)



Vilken är din favorit atrktion på grönan? Jag tror det är kvasten eller jetline



Har du kille?
nej,här e man singel



Kommer du att sakna mig efter lovet?
Det är klart bella!



Vem ska bli tråkigast att lämna i klassen?
nästan alla,men kanske mest dig.



Roligaste du ska göra i sommar är?
Aroscupen och Öland



Hur många läsare har du per dag?
Det kan varejera sig mycket men oftast runt 10,11,12



Hur ofta är du ute och fotar?
haha,jag fotar inte så mycket för jag bor inte direkt på ett sånt ställe som har mycket sevärdigheter eller annat fint. men kanske en gång i veckan.



Har du något djur?
japp,jag har en kanin (har haft tre kaniner till)



Beskriv dig själv med tre ord?
rolig,galen,sprallig



Vilket program redigerar du dina bilder? Gör designer/headers?
olika,paint,photoshop och ibland picasa.



Kommer du på måndag(idag) till natta?
japp,jag kommer ikväll och de kommer att bli toppen!




Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback