- allsång

nu blire allsång på skansen och marabou sommar såklart! jag tycker det är lite lite kommentarer,vill ha mera!
imorgon vill jag typ åka och bada någonstans eller vara med kompis,typ bella eller julia a (men hon bor ju norrtälje)
saknar henne så mycket,vill träffa dig julia andersson! åååh,att du inte kunde bo här,vid mig,i stockholm!
aja,om du läser vill jag bara säga att jag ÄLSKAR DIG så jävla mycket, P&K jullan




Postat av: julia din älskliiing

jaha jag såg inte att du hade skrivit om mig och att det var en bild på mig, hahah!



Du är så gullig du lilla julia, vill träffa dig med nununu!

Jag tycker att du kan komma ut till landet nu, och vara med mig! pöss älskar dig mest bby! <3



förresten, skitsnyggt du har gjort i din design, skulle vilja ha hjälp med min sen om du vill! :) <3

2009-07-02 @ 19:55:58
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback