ÖL LAND

haha,rubriken som jag och petrus kom på :D

Om några dagar åker vi hem till stockholm,fan vad skööönt! Saknar allt där hemma. Kompisar,rummet,sängen och vattnet. Idag åkte farfar,sonja och petrus hem (tråk) hedda drar till tallis på söndag och om vi inte åker innan onsdag eller på onsdag tänker jag sätta mig på bussen och kanske slagga hos hedda elr mormor elr på landet. Ska fråga heddish om hon vill hänga med dit i några dagar för vi har alltid så jävla härligt därute! Världens bästa ställe i sverige! :D

aja,nu ska jag dra iallafall men vi hoppas väll ses snart igen, Kram /

Postat av: hedda

Saknar dig as mk<33

2009-08-04 @ 15:47:03
URL: http://eddasdag.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback