Matilda & Elin

hejjsan bloggen!

igår hade jag en jättejätte rolig kväll med matilda och elin. vi hoppa studsmatta,åt chips,körde typ tjuv och polis,bada och skratta jätte mycket. det var värkligen toppen! typ den bästa dagen den här veckan! :) elin och matilda gör mig värligen  glad! På kvällen skulle jag igenteligen sova i min säng men sen så ville jag köra på syrrans nintendo DS och då ville hon kolla så jag gick ner och la mig i bäddsoffan och somna där! x)



Iallafall,det var om hur det var i gårkväll. Idag så vakna jag nio,spela nintendo DS och kolla på blibompa (sommarlovs morgon) tråk. sen gick jag upp och stängde av tv:n för det ös regna och åska, till och men blixtra! :O Jag sprang ut och hämta dynorna med mamma och jag lovar,jag var max ute i 10 sekunder och var helt dyngsur! haha xD Sen ville jag ju inte att loppan min skulle vara därute ensam så jag tog inne henne och gosa lite :)<3 Senare idag vet jag inte vad som händer. Det får väll bli en överaskning.


Juste! imorgon åker jag till öland tidigt på morgonen så jag kanske inte hinner blogga och om jag inte skriver mera idag så får jag önska er en jätte jätte skön sommar!

Massa kramar,

Postat av: julia

Ha det så jättebra på öland nu!

Puss o kram! <3

2009-07-03 @ 19:06:55
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback