Marknad över allt!

Det är marknad på öland varje år. En i löttorp,färjestaden och en i mörbylånga.

Färjestaden 6/7

Vi var på den i färjestaden där jag hitta en vit västa för 100 kronor,ett blått snyggt armband för 40 kronor och sen lite godis :) Okej,mamma köpte 2 tvilling böcker också men det var för hennes pengar.

 
       

Mörbylånga 16/7

Sista marknaden på öalnd. Det var jätte varmt och svettit. Jag hitta den här gången bara en ram där man kunde sätta in 4 små kort och 100 hårnålar för bara 10 spänn!

(INGA BILDER TAGNA)

Kalmar 23/7

Haha,nu kom det tydligen till kalmar också!
Jag hitta 2 saker och det var en ljus lila stor västa som jag ska till kunskapsskolan i höst,100 kronor. Och ett råsa linne men massa blommor och djur på för 125 kronor (det var halva priset på allt i hela butiken,INTE MARKNADEN)
Jag kommer att vara snyggast i skolan,eller vad tror ni hedda och emelie?! x)



Puss o Kram julia







Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback