Home lovely home ...

Okej,jag ska till skåne igen på måndag men jag har iallafall lite tid att vara hemma. Jag och mormor,morfar o birgitta kom hem för kanske 30 minuter sen. Datan har något problem med grafikortet så skärmen e helt CP! haha! Jag har iallfall haft det jätte roligt på öland. Linnea o jossan har varit där och nu mormor,morfar och brigitta. Jag,linnea,cornelia och jossan hade jätte roligt.Vi körde Kirig,bada och skratta. Sista dan innan dem åkte hem var vi på böda sand,en av svergies finaste stärnder.Där bada vi men dte blev mulet,men skit samma! Bada mest med emma o jossan då :) Sen på kvällen gick vi till lammet o girsen (resturangen som toppar allt) där var han stefan från "så ska det låta". (har redan berättat,veeet)

Sen har jag köpte 2 fina väskor för 100 kroner styck. En liten vit och en stor lila. Sen också en ram som hedda ska få sen <3 juste,vi har också varit med elin & matilda vi saxnäs där vi bada. Jag och matilda hade fett roligt. Och om vi inte varit vid stranden hade vi häöngt i poolen och studsmattan. Nu ska jag kolla lite på msn och sen ta det lungt.

Postat av: Nathalie

hej, åh vad kul att du är hemma :)

det är saga som har gjort min fina design :)

2009-07-26 @ 13:35:21
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback