Torsdag & Mycket vila

Nu e jag trött som fan.
Jag var uppe till kl.halv fem igår så det kasnske inte e så konstigt.
Mamma typ väckte mig kl.11 och då vrar jag som en överkokt spagetti.Men jag ver ändå glad att hon väckte mig för Sonja hade ringt och frågat om jag och Cornelia ville gå ut med några hundar.Såklart svara vi ja :)Sen åt vi en ganska snabb frukost och efter det klädde vi på oss och gick vi till Farfar & Sonja !
När vi plinga på dörren hörde vi direkt hundskall och såklart så var Ville och Viktor på topphumör.
Cappe(Torbjörn,husse)koppla på dom och sen fick vi 2 bajspåsar,man vet ju aldrig vad som händer.Sen sprang vi utanför på ängen och gick T.ex förbi Nattas hus.Men där var allt släckt och jag skulle tro att hon och hennes familj sov.Vi hade jätte kul,men det var lite för kallt så det blev bara ca 30 minuters rast.När vi sedan lämna tillbaka hundarna skulle Cappe åka hem så vi sa
Hej då :)
Sen var jag och Cornelia hemma hos farfar.Där släppte Sonja ut fågelen "Arne"Han e jätte rolig.det.Jag och Cornelia fick Saffransskorpa och mjölk och Arne var på Cornelias skorpa direkt.
Hahaha :)
Sen gick vi hem och jag bara var skit trött.Satt vi datan och åt mat+att jag panta burkar och fick ihop hela 21 kronor.
Under hela Jullovet har jag fått ihop 91,50 kronor.Helt Fantastiskt va?
Och då e det bara vad JAG har samlat.Till middag blev det,
Oxfile,rödvinssås,potatis och små tomater.Gott va ?
Nu ska jag kolla lite på en film och sen sova gött!

P & K Julia

.Ps.E det någon som vet hur man lägger ut videos?.Ds.



       Hahaha:)Arne som modell :)

        Snacka om att gilla Saffransskorpor !

               Så himla fina tulpaner,tycker jag :)


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback