Torsdag , lite sen kanske ?

Sorry , jag har inte skrvit på bloggen något från i Torsdags-Söndags men nu ska jag skriva om Torsdagen.

Torsag !

Idag har jag varit i skolan , inget speciellt hände förutom att vi hade EN-förhör och att jag berätta för Marie att Ebba skulle hänga med till plugget på måndag.På vägen hem så gjorde jag inget speciellt , gick och snacka med Hedda och när jag var hemma så åt jag mellis och satt vid datan.Ikväll var det träning med Fotbollen ute ! Det kommer att vara halt men för mig så spelar det ingen roll vilket väder eller vind det e ! Jag spelar iallafall ! :) Jag skulle skjusa Elin också , vi hade det skoj i bilen ! Jag hade tagit med mig min kamera så att pappa kunde ta lite kort.Okej , dom blev lite suddiga men iallafall , lite roliag oxå ! xD.På vägen hem skulle vui skjusa tillbaka Elin och Lillen hängde oxå på.Natta hade börjat må illa så jag och Elin som skulle lämna packning fick åka hem till henne ! Vi han precis så att vi han se matchen mella
Kroatin-Sverige , även om dom förlora så spela vi bra !


Puss !
Ps.Idag fick jag reda på att vi kanske ska åka till Venezuela till julen , men inget e klart ! Det var kanske bara en tanke !

             
 
  



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback