Tisdag med sköna brudar !

Tja igen !

Idag har det varit en fantastikst dag.Jga har liksom varit på topphumör och varit glad nästan hela dan.Förutom att jag blev lite besviken på mig själv när jag fick så dåligt betyg i engelskan.Ja,ja godkänt e väll iallafall Ok ! Vi hade vår första Bildlektion utan våran lärare som bildfröken.Vi hade Maria(ia)vi skulle typ göra en färgcirkel,ganska jobbigt.Jag och Frasse gjorde typ fel hela tiden och till sist gav jag upp och bara gjorde något.Efter bilden var det musik och sen gick jag med Emelie och Hedda hem till Hedda.Vi hade som vanligt super roligt och skratta mkt ! Oliver hade typ en kompis som var rolig , haha , en gång knuffa dom mig och Hedda när vi var i det lilla tältet.Det var fett jobbig , jag mosa en vindruva så min nya adidas tröja blev lite , äcklig , om man kan säga så ! Sen gick jag hemm i 30 minuter för efter det skulle jag hem till farfar och Sonja.Vi åt jätte god mat , typ kykling och pasta men det var mkt godare än det ska ni tro ! Sen gick vi hem och nu ska jag försöka klura ut matte läxan !   
 
                                                                                       Much hugs !




   Så himla go mat !

        Lilla Arne ! <33                                                                                                                                                   



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback