Sorry för missen,men här kommer allt :)

Hallo på er !

Jag vet att jag har missat i 3 dagar men det har varit så mkt att fixa och så.Nu har iallafall skolan börjat och vi fick nya platser.Ett tjejebord fick jag sitta vid,helt Ok för mig ! Nu ska jag berätta om mina 3 härliga dagar med roliga och tokiga vänner !
 
Onsdag 7jan.
Idag skulle jag göra ng me Ebba.Änteligen får jag träffa henne och vi hade så himla kul.När hon kom hade jag och Peter(min farbror)städat lite utav Loppans bur.Såd et blev rent och snyggt.Sen han jag bara äta frukost och sen kom Ebba.Jag blev jätte glad och trodde att jag skulle d´ö när jag såg henne.Hon e den finaste som finns<3
Sen åt vi apelsin och chatta på hennes MSN.Vi hade verkeligen as kul ! När kl.11.52 åkte vi hemmifrån och tog tunnelbanan till Gullmarsplan.Där gick vi av tunnelbanan och över till Bowlinghallen.Vi var liksom 1 timme tidiga så vi fråga om det fanns tid nu direkt istället.Som tur va så fanns det det ! Min syrra fick använda stängsel medans jag och Ebbis va utan,Peter var oxå såklart utan :)Jag börja ganska dåligt medans min syrra typ fick super bra poäng.Hon tilloch med lädde ett tag.Jag och Ebba kämpa om 3-tjeplatsen men Ebba knep den tillsist.Sen gick vi till Globen där vi åt på Donken och Ebba köpte någon prisent till sin kompis.Sen drog vi hem till oss och där åt vi och satt vid datan ett tag till.7 hämta Ebbas mamma ida Ebba och dom bjöd hem oss på middag veckan därpå+att Ebba fick sin HSM biljett av mig !

   
         

           
 
        


Torsdag 8jan.
Idag skulle skolan börja och vi hjorde väll inte så jätte mkt speciellt idag.Vi bytte platser och fick se det nya schemat.Jag tog inga speciella kort idag utan det blev ganska vanligt.Eller jo,efter skolan så kom Lillen hem till mig och chatta med Hugo,Nisse och jonte hela eftermiddan.Vi hade as kul.Hugo fråga chans på mig men jag svara , Nej ! Jag hatar honom,han e så himla äcklig.Du skulle inte se vad han gjorde för äklicka saker i webben.Men jag och Lillen hörde jätte många hemlisar som dom sa. Hahaha,dom visste inte först att micken var på så vi hörde när dom visaka massa saker till varann,kmr inte ihåg vad dom sa ! Hahaha,mitt minne e icke så bra ! Sen åt jag och efetr det gick Lillis hem efter det chatta jag lite mera och idag var det ingen träning heller.Det var väll bra och dåligt.Bra för jag var lite trött och så men dåligt för jag ville träffa lite kompisar i laget ! Jag och syrran va ute och spela fotbol med varma kläder och sen träna jag på våran maskin.Nu ska jag sova, Puss o Kram



                                   


                                                     

Fredag 9jan.
Idag e det frdag och jag sov super dåligt.Det e typ något som går i familjen nu.Asså ingen kan sova på natten och alla vakna typ mitt på natten,jobbigt,nu hede iallafall turen komit till mig ! Mamma väckte mig kvart i åtta jag kände mig direkt stressad ävom om jag hade 40 minuter på mig att fixa allt. Haha,5 min för lite för min del.Mackorna blev brända och sängen lite slarvig bäddad.Sen kom jag inte äns ihåg om jag borsta tänderna.Jaja,jag ver lite seg idag om jag ska vara ärlig.I skolan så hade vi läsning,Matte och EN "Nationella proven test"jag fick ett fel.15/16
Sen ahde vi EV och jag,Lillen,Jonas,Hedda,Elli och jonte spela typ något som hette "Bluff"jag fatta inte så mycket men allla trodde typ att jag Bluffa hela tiden. Hahaha :)Det var faktiskt ganska kul ! Sen åkte jag,Amanda och Linnea till Farsta där vi skulle panta burkar som Amandas farfar hade,men tydligen så bodda han jätte långt bort och det värkade som om att det bara var Amanda som kunde hålla tålamodet uppe.Sen var vi inne på H&M där det var rea på alla "Hello kitty"grejer så jag köpte lite saker där.Sen satt vi på ett cafe och hade super roligt,Amanda såg en sån där grej som börjar spruta vatten när det börja brinna.Och räkna utt att jag satt absolute sämts tilla v alla oss 3.Dom gick av i Gubbis så en station fick jag sitta ensam,men vad gjorde det.Jag köpte en liter cola till ikväll.Det e ju faktiskt säsongsstart av "Let's dance" ikväll.Hoppas det e bra tävlande.Här kommer alla deltagare !

                                                                                 PUSS & KRAM<3



                         
Morgan Alling (Komiker)
Carl-jan Granqvist (krögare)
Isabella Lövengrip (blondinbella)
Mojje Jansson (Barnprogramledare,musiker)
Hasse Aro (programledare)
Kitty Jutbring (BB deltagere,programledare)
Linda Haglund (fridrottare)
Magdalena Graaf (artist,modelll,författare)
George Scott (boxare)
Magnus Samuelsson (starkaste man)
Laila Bagge (idoljury medlem)
Elisabeth Höglund (nyhetsankare)


                                         


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback