2 dagar med mkt skoj !

                                                         Hej , här kmr 2 dagar på 1 inlägg !'

16 jan.Idag har jag haft det bra.I skolan var det inget speciellt och efter skoaln så var jag bara hemma.Mamma jobba lite minde idag för vi ska ju på "High school musical"på Göta Lejon kl.18.30.Ebba ska med och jag har ganska anyligen duschat håret och fixat till mig lite grann.Vi mötte upp Ebba vi Gullmarsplan och sen åkte vi vidare till medborgarplatsen där vi åt gött på "Pizza hut" Jag och Ebba tog en med ost och räkor på , så himla gött asså :)Sen gick vi till Göta Lejon och tog våra platser brevis Hedda och hennes Kusin Elisabeth.(Mamma var oxå me)Jag tyckte den börja bra och så . Jag trodde den skulle vara sämre och inte alls lik filmen men den var faktiskt riktigt bra.I paousen köpte jag och Ebba choklad och vatten.Det njöt vi av när nästa delen börja.Hemma träna jag en snabbis på mina glosor och sen sov jag sött !     

     

17 jan.
Vilken underbar dag.Vi har änteligen börjat spela fotboll på konstgräset på rasterna igen.Jag var med Johanna,tror jag..Ähch ! Jag minns inte ! Emelie hade med sig sin kompis från Mora som hetter Tilda och var super bra på fotboll skaru veta ! Till luch blev det spagetti och köttfärsås , ganska gott faktiskt ! Ja , om man gjämför med veckans mat så var det här det bästa av allt ! Efter skolan spela vi fotboll och hade ganska roligt , förutom att det var så jäkla kallt så var det faktiskt roligt.Sen gick jag hem,elr nattas mamma Lena skjusa mig och Hedda.Jag var lite med Loppan och sen hamna jag här som vanligt !

                                                                    Puss o Kram Julia

     



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback