Måndag

Godmorgon !

Ganska speciell dag idag . Ebba ska med till skolan.Hon kom kanske kvart i tio i åtta och då höll jag fortförande att klä mig.Sen kom Hedda och vi gick till skolan.PÅ vägen hämta vi som vanligt upp Lillen.Efter att vi väntat i korridåren så kom Marie och jag tog en stol till Ebba . Vi läste kanske bara i 5 min för jag skulle typ bara skriva en resiantion om min bok för sen då drog vi till bibblan.(Jag ville att hon skulle få se så mycket som möjligt av skolan ) Eftre kort rasten så gick vi till syslöjen och jag och Natta fortsatte med våran Necessär.Vi han mycket och kasnke att vi blir klara nästa eller veckan därpå med den ! Jippi ! PÅ lunchen så satt vi med Natta,Emelie,Elin,Fille och Frasse.Snacka om lita allt möjligt och sen spela vi fotboll.Jag och Ebba var bra men han inte spela så mycket för vi skulle in ( men vi hade säkert tagit hem skiten )
Andra lektionen så hade vi högläsning och MA.Hann inte så mycket men 4 tal iallafall.Sen hade vi HK = hemkunskap.Det var super kul och vi fick göra varma mackor.Efter skolan så gick vi hem och åt bullar och pepparkakor+cider.Ville lyxa tilld et lite när ens bästis e på besök.Sen satt vi did datan och sen gick Ebba hem.Jag klädde på mig och efter det så åkte jag med Hedda till fotbollen.Jag träffa alla sköna kompisar ! Hemma så duscha jag , åt  och kolla på

"Bonde Söker Fru Bröllopet " ganska bra ! :)
 Kramizar Juliia <3



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback