LoL ?

HejjHejj !

Hur e det med er ! Just nu e jag lite trött och så där.Vi har gäster hemma , roligt :) Imorgon ska jag sova länge och på Måndag ska jag ju hänga med Ebba til skolan.Ska bli kuul ! Vi hade ju Öppet Hus på skolan idag , var där i 3 timmar och nu på måndag får vi lksom ledigt en hel dag ! Skönt ! Det behöver sånna som mig ! Hoppas jag håller mig vaken tills dom går och så ! Jag e liksom propp mätt i magen och det skäns som om att det bubblar i magen . Lite för mycket läske blask ! Julia då ! Nu ska jag hänga med Vilma och sen sova !

Frästen , Grattis Hanna i Körslaget !

Kraam <3

Hanna Hedlund och hennes kör vann Körslaget. Foto: Roger Vikström / SCANPIX



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback