Onsdag eller Torsdag ?

 Idag har jag varit vimsi och knappt kunnat koncentrerat mig.Ok,jag klara i för sig NP-matte och engelskan väldigt bra , men det var ändå konstigt.På idrotten körde vi wollybolle och det var faktiskt ganska kul.Inge bråk som tur va ! Till lunch blev det köttsoppa och mjukt bröd,mmm med bröd,blää med köttsoppa.På rasten körde vi "stjärnor på is".Det hade regnat på natten och varit kallt i morse så det var is över hela skolgården.Inne på lektion lyssnade vi på Alice & Hugo som skulle berätta NYHETER.Dom var supera duktiga och när vi sen skulle ha NP så gick brandlarmet , typsikt ! Jag och Johanna brukar alltid vara med varnn när det e branlarm.Haha,den här gången så halka vi och några högstadie elever skratta åt oss.Lite pinsamt , men det gick bra ! Efter skolan gick jag hem och fixa smoothi och åt en smörgås.Sen träna jag lite läxor och satt vid datan.Om 2 dagar e det fest hos Natta och om 2 dagar ska jag sova över där !
-Jippi ! Längtar dit ! :)
Nu ska jag vara med syrran som blivit bättere och efter det ska jag kolla på "smestersvenskar" och "made in sweden"
och efter det är det sovdags !

Puss elr kram <3


   
  Drack smoothi till mellis !               Mycket läxor :(


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback