Glömmde igår !

Tjena på er.

Igår glömmde jag skriva,sorry,men det blir nog bra iallfall :)
Nu ska ni få veta vad jag gjort dom här 2 underbara dagarna ;

5 dec.Idag skulle jag vara med Emelie.Vi hade tänkt att vara hos henne men det bli ändrade planer och vi var hemma hos mig istället.Vi börja med att vara inne på datan och spela sims.Sen orka vi inte längre och sjöng ABBA-singstar,haha,Emelie vra as bra och van hela tiden ! Sen åt vi BILLYS pizza(orginal)Mumms... :)
Efter maten gick vi uten en kortis och tog lite fina bilder.Jga blev väldigt nöjd med dom !
Sen han vi bara gå in och sitta vid datan tills Emelie skulle hem.Jag fortsatte att sitta vid datan tills pappa sa att det var mat.Till middag fick vi "Lammfile och potatis+bearneisesås(vet ej hur det stavas)Det var sjukt gott.Sen kolla jag mest på TV.Jag tänkte gå och lägga mig lite tidigare för att snart så börjara ju skolan igen,men jag cåg ett jätte bra program och började på en ny sticknig,kunde inte slita mig ! Så jag somna 12 !
Haha,inte som vad jag tänkte. Puss o kram på er !


       

     




6 dec.Idag har jag varit i skogen med familjen Lisper.Vi hade super kul.Vi fika och rulla på isen.Linnea trilla ner och blev jätte blöt,stackare :(Vi gick vidare och såg som is som satt fast på berget och det såg super coolt ut.
Haha,jag halka nästan för det hade kommit på marken oxå ! När vi nästan var framme vid parkeringen så såg vi en hinderbana som jag Linnea och Josefin(henes syrra)var på.Vi hade jätte kul,tills jag såg atta mamma,pappa,Lotta,Anders och Cornelia inte väntade på oss.Vi fick gå över ett jätte högt berg och Jossan höll på att ramla,men klara sig,som tur va ;)Sen såg vi dom och jag blev lättad.Ca 5 minuter efter var vi vid parkeringen och Lotta fråga om vi ville hänga med hem till dom en stund.
Visst :)
Hemma hos Linnea spela vi Wii och lekte Kurragömma med små ungarna.Sen fick vi fiak och efter det skjusa Lotta hem oss.Snart ska jag kolla på TV men innan det ska jag säga , Puss och Kram från mig ! <3


     

     

     




Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback