Djurmässan !

Hej mina Söötnosar !

Idag har jag varit på mässa i KISTA.På morgonen var jag tvungen att gå upp kl.09.30.
Fett jobbig :(
Jag tog typ något fulkornsbröd och mjölk.Ganska gott faktiskt :)Sen fixa jag iordning mig och pappa var typ as sen så vi fick vänta i typ vänta på honom i 10 minuter.Inne i bilden lyssna jag på mucik och tog lite kort.När vi var vid parkeringen i KISTA så frick pappa gå av först,haha det var så jävla kallt ute. :)
Det tog kanske 7-10 min att gå upp till mässan och det dåliga var att ingången låg liksom på baksidan av det stora mässahuset.Vi gick in och betala först inträden och sen gick vi till en gaderob och hängde av oss kläderna.Helena,Emilia och Nellie hade inte kommit så vi gick in sålänge.Först kunde man se olika marsvin.Dom var urgulliga.Sen såg mamma några nakna marsvin som nästan såg ut som mini flodhästar.
Haha,ganska sööta faktiskt :)
Sen kom Helena och pappa träffa en kompis som vars hunde skulle vara med i dom 4 F-n tävlingen.
Dom 3 F-n står för.
Form
Funktion
Fysik
Färdighet
Sen gick vi till kanin agiletin där det fanns super duktiga kaniner.Nellie och Cornelia tröttna ganska snabbt på kaninerna och upptäckte en liten circus som fanns precis brevid.Dom gick dig med Helena och mamma medans jag och pappa stanna kvar och kolla på dom duktiga kaninerna.När circusen var slut gick vi till ett cafe/resturang och åt lite.Jag gick macka och chokladboll.
Mumms.. ;)
Nellie ville gå på Toan så hon och jag fick gå ända till entren igen och där tog vi ett snabbt och trångt toa-besök.
När vi sen skulle gå tillbaka till mamma helenna och rästen så fastna Nellie vid några hästar.Hon ville gå in i hagen man jag hindra henne och sa att det kanske inte var en så bra id`e.Sen kolla jag och mamma på agiletin för hundar och Nellie,pappa,Cornelia och Helena var inne hos några gätter.Hundarna var super fina och duktiga !

Jag heja på en dvärg-broder.collie som var super snabb och jätte duktig.
Sen tog vi bilden hem och åt en god middag.Pappa skulle visst iväg med en kompis på krogen så han kunde inte hjälpa mig med kameran.Jag kunde själv förut men nu måste jag typ skicka dom från datan på nere våningen och upp hit,hör ni,det låter till och med konstigt och krongligt.
Hahaha :)
Jaja,snart ska jag mysa framför TV-n och imorron e det cup med fotbollen !

Ps.Om du inte fatta så kommer alla bilder imorron.Ds

                                                              Puss o Kram Julia

                                    
   

                                        
                                        Agiletin för Kaniner          Agiletin för Hundar
                                         
             
                                                           


                                          Alla bilder från idag,visst var dom coola.



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback