Bella , tyvärr men hejdå !

Heej alla kära bloggare :)

Nu e jag hemma från en mycket skojig natt hos Nathalie.Vi hade kul typ hela tiden och på morgonen så sjöng vi för Natta.Men iallafall , igår var det Let's Dance ! :) Jag såg inte på när dom dansa men jag såg vilka som åkte och det var ju lilla Bella.Jag tycker det var bra att hon åkte för hon var inge bra ! Också prata hon så mycket med sin konstiga röst , även om ens röst inte går och fixa så blir jag ireterrad på hennes röst ! Okej , Kitty e också skit dålig men jag tycker hon har en speciellitet i sig och det gör henne så bra . Hon kanske ger lite för mycket kritik mot juryn men vadå , bara hon håller Sveriges röstare på gott humör :)   Puss Julia <3

Alla bilder från

-Torsdags
-Fredags
-Lördags 
 
kommer imorgon , glömmde kameran hos Natta !


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback