Adidasfactoryoutlet !

Idag har det kanske inte hänt så mkt ! Jag vakna kvart i nio , shit , vilket natt ! Jag har liksom sovit hur dåligt som helst.Jag drömde läskiga och tokiga drömmar , det jobbiga e att jag fortförande går runt och tänker på dom.
Näää , usch , nu får jag skärpa mig ! Men som sagt jag vakna tidigt och då satt jag vid datan i 30 minuter kanske.Sen åt jag min "lyxiga"frukost och sen bädda jag och klädde på mig.Sen drog jag och mamma till Adidasbutiken i Hammarbysjöstad och där shoppa jag en jacka och 2 par strumpor.Sen åkte vi hem men mamma fastna såklart på en butik i Sickla centrum så vi gick in.Där hitta jag e skit snyggt garn och köpte det för bara 60 spän ! Fett billigt ! Sen hitta pappa inneskor till mig och dom passa bäst ! Hemma åt vi lunch och sen tog jag lite kort och så !

Många Pussar till mina kompisar !







Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback