Underbar måndag

Hejj min älsklingar.

Idag har det varit en underbar dag ! Jag älskar värkeligen skolan just nu ! Den gör mig
så otroligt lycklig.Jag skulle vilja berätta min hemlighet men det går inte.En hemlis är ju en
hemlis och detkan man inte riktigt ändra på.Vi hade iallafall besök av folktand vården som snacka om allt
möjlig.Lite tråkigt att lyssna men ändå bar att veta vissa små saker ! Efter det hade vi ingen rast så vi gick direkt till
slöjden.Det brukar ju faktiskt vara kul på slöjden men den här gången var mest jobbig.Tydligen hade jag och Natta
sytt fel , eller undertråden hade typ kommit upp eller ng sånt så vi fick sprätta upp hela skiten och sen sy om.
Det e det jobbiga med Helena.Hon e alltid så petig. :( Sen hade vi lunch och rast.Nästa lektion var NO eller MA för dom som inte ar klara.Sen hade vi hemkunskap , jag jobba med fille och nlev typ klara först av alla.Det var jätte kul.
Sen var det lite tråkig skoldagbok där Marie hade påstått att  jag inte lämnat in MA läxan men det hade jag.Och sen så hitta hon den.
Aaaa,jobbigt XD
Efter skolan gick jag hem till Bella och där köde vi t.ex. LBP och var inne på msn.
Vi hade jätte kul iallafall-P.s.min namnnstag idag , skrive en kommmentar, haha XD! D.s.

Pussar och Kramar <33


Fiina jag igår , puss <33


Postat av: natta

hejj jullan ! kan inte du lägga in lite bilder på loppan ? asu hon är ju så otroligt sööt ! <3

2009-02-17 @ 15:15:27
Postat av: Jullan

Visst Natta !

Men asså hon e oftas inne i sitt hus.

Men när hon kommer fram så abolute,jag e lite dålig med det där ! <3

2009-02-17 @ 20:29:47
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: julia andersson

haha grattis till dej, jag har ju också namnsdag =) <33

2009-02-19 @ 21:02:19
URL: http://tyypjuulia.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback