Melodifestivalen och namnstag :)

Hejj igen !


Det kommer många små inlägg nu,men det är väll sak samma!
Jag har precis kollat klart på Melodifestivalen och ska nu sätta mig och kolla på
någon bra film med familjen.Immorn är det sista dagen på sportlovet så då ska
ska sova länge och inte gå upp halv åtta som mina tider under detta sportlov har set ut.
Och idah så läste jag också ut min bok "systar i jeans" och ska låna en ny på måndag.
Jag längtar väkeligen tills på måndag och sen såklat tills på fredag då det blir klassfest <33

Många pussar och kramar eran Julia <3

Och en sak till - namnstagen idah e MARIA så gratta mig ;)



Postat av: julia

grattis =) <3

2009-03-09 @ 18:59:00
URL: http://juuliiaaa.devote.se

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback