Mamma Mia

Hejj mina gubbar och gummor.

idag har det varit värsta slappar dagen , tycker jag iallafall.
Gick till skolan och läste första halvtimmen.Sen jobba jag/vi engelska och
efterd det var det burken ( asså rast ) Jag fick vara men dunka alla utom den
skicklige john.Hahaha XD Inne fick vi jobba mera EN och sen var det MA för dom
som inte gjort 2 steg och NO för dom som var klara.Jag var klar och fick sitta i
grupprummet med typ,Bella,Emelie.Hedda och Elin <3
Sen var det lunch rast och där körde vi fotboll.Jag och Alice ägde <3
Inne , jag jobba NO och sen kom SL - Stockholms lokaltrafik till oss
för att berätta och säkerhet och t.ex. fuskuk.Hahaha XD Man fick veta lite
nya trick för att planka,även om jag inte gör det så iallafall :)
Han hade typ min och Elin somm värsta "provdockorna" det vra jätte pinsamt.
Hahaha XD, eller Elin,om du läser det här , skriv en komentar om vad du tyckte.
Efter skolan var det tjejsamtal och sen hade jag och Ellinor jätte kul.
Vi träffa Fille,Nisse,Morre,Frasse och Jonas vid tunnelbanan och vi sncka om
allt möjligt och sen bjöd dom mig och Ellinor på chips,tack killar :)
Nu ska jag äta sen middag farmors tåg var sent , pussar till alla <33


Bilder kommer i nästa inlägg <33
Saknar dig ____ , även om det bara var några timmer sedan .. <3


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback