Läxor och annat strunt !

Jag e faktiskt riktigt trött på en viss grej.
Okej , killarna e fortförande störande och så men asså det e allas dessa läxor.Jag tycker vi har så himla mkt.Den här veckan har vi RoundUp + MA-läxa.Och nästa vecka har vi historia prov , jag blir så matt och trött varje dag nu ! Idag hade vi det måttligt roligt i skolan.Det roligar var att vi i för sig inte behövde jobba något.Kurre hjälpte oss med lite manus tekniker och prata om massor av saker , han e faktisk riktigt bra Kurre , han fattar liksom vad som e vitsen med allt och så.Imorgon ska vi bestämma roller , jag vill spela mamma eller systers kompis.Nu ska jah fortsätta med läxor och annat tråkigt !

Många lata kramar !
Bilder kan du kolla på i denna blogg :
http://www.eddasdag.blogg.se


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback