Här kommer Fredag !

Hejj alla mina gullungar , haha !

I Fredags så hände typ inget speciellt . Var i skolan och hade glosförhör.Alice har nu kommit hem från Egypten ( lycoost) men blev sjuk , stackare ! :( Imorron  e det Öppet Hus och fest hos Emelie ! Jag längtar ! Efter skolan så gick jag hem och kände mig lite kall och så.Men jag hade ingen feber så det var abar att hålla sig varm och vila.På kvällen gick det över och jag kunde t.ex kolla på Let's Dance och dricka någon ny fanta som jag och pappa handla i Onsdag.Det var typ någon tropisk smak , goo ! Om den hade varit kall ! Till middag fickvi någontyp "biff "  och ptatis som vi mosa själva !


Hejj svejjs !



Postat av: Anonym

uuuuuäääää äcklig mat,,

2009-02-02 @ 21:57:18
Postat av: Anonym

Okeej , ta det lungt ....

2009-02-05 @ 14:51:52

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback