Godnatt hos Ebba :)

Ogår kväll sov jag hos Ebba.Vi hade super kul och åt pizza till middag.Vi klädde ut oss med hennes mammas gamla kläder och hade klackskor.Jätte roligt :)PÅ kvällen snacka vi i sängen ett tag sen somna vi ganska snabbat.På morgonen så väckte Mattias oss kl.7.Jag var trött men ändå nyfiken på vad som skulle hända.Vi hade ju ledigt idag för att vi gick i skolan i Lördags.Vi åt fruksot och sen gick vi till skolan.Där hade dom läsning och EN+MA.Det var jätte annurlunda i deras skola än vad det var i vår.Deras var bättere ska jag faktiskt säga ! Till lunch blev det biff med typ potatis som var riven , eller , äsch spelar roll :) Efter rasten och maten hade dom NO och sen IT ( Data kunskap , typ ) Där fick jag oxå lära ming ett nytt program och sen skrev jag och Ebba ut bilder med olika saker på ! Super fina.Sen kom Mattias och hämta oss och vi åkte till doktorn.Hemma igen åt vi mellis och sen åkte jag hem.

Många kraamar till Ebba !




Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback