090206 ( sen,jag vet )

Hej mina pojkar och flickor.Nu kommer min lilla dagbok ifrån fredagen.Hoppas ni mår bra och håll i er nu !


6 februari.
Idag var jag så j*kla trött.Jag somna ju elva igår så det var kanske inte så konstigt.Men jag söla mig upp runt halv åtta och fick sitta ensam vid matbordet och träna ensam på glosorna.Hedda kom och vi gick som vanligt.Vi var i för sig lite sena för att jag inte hitta mina nyklar men som tur var så hade pappa gett mig en nere nykel innan jag gick.Vi kom ungefär när det var 3 min tills vi skulle börja.Inne i klassrummet läste jag min konstiga bok.Den heter  
Vivianne-är du lycklig nu? Den e lite äcklig men men.Sen hade vi rast och vi körde tråkiga burken.Sen hade vi glosförhör och efter det kryss.Fick bara 5/10 det var faktiskt skit svårt ! Vi fick nya platser och efter det hämta jag Cornelia på fritids och hemma åt vi mellis.På kvällen var det Let's dance och efter att Hasse Aro åkt ut så sov jag gott.


Puss o Kram speciellt till Johanna idag ! <3


   

   


Har ni sett den där reklamen för Kalla Fakta.
Jag tycker att det är hämskt att se på men det e faktiskt vi som köper det !



Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback