090204

Idag e det Onsdag !
Onsdagar kan ibland faktiskt vara ganska roliga.Idag var dom iallafall det ! Vi hade mkt HI och en del MA.Jag e snart klar med 2 steg och snart e jag och Emelie klara med grupparbetet i Historian :)
Vi hade ingen idrott idag eftersom att vi har dubbel lektion imorron.(skridskor)
Efter skolan gick jag hem med Hedda och hemma åt jag mellis och skrev klart uppsatsen till Historian.
Skrev ut den och sen så var jag inne på www.stardoll.se och www.miniclip.com !
Olle ska fixa maten idag , det kommer att bli en stark köttfärsås tror jag , det blev det förra gången !

Kraam speciellt till Johanna idag !

   
    Billjet till Swe-Rys                             Gina Tricot - 99 kr


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback