Uppesittar kväll på TV4

Jag och mamma har nu spelat bingolotto hela kvällen. Jätte mysigt,och ganska kul faktiskt. Annars har jag pilat med designen i evigheter och blev äntligen klar. Granen är nu också klädd och paketen,kläderna och maten är nu också färdig.

Mamma har stått och bakat i köket,hon har gjort as goda snickers. Dom smakar precis som riktiga,fast hon gjorde dom mindre och sen ser dom inte ut som riktig. Nu kommer lite bilder!





Lite suddig sista bild,men det får duga för jag lovar att säkert 25% av bilderna imorgon kommer visa just julgranen! Kram

Postat av: julia

sv: JAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :D :D !!!!!! IIIIIIIIIIIIIHHHHHHHH :) PÖSSSS VAD JAG SAKNAR DIG!

O SÅ HAR DU EN GRYMT FIN DESIGN! ÄLSKAR DIIIIG <333

2009-12-23 @ 23:30:56
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

älskar den där bilden när man ser dig i julkulan !

skitfin !

(mittenraden till höger :) )

2009-12-24 @ 23:49:43
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback