Så var det bara 2 dagar kvar till jullovet

Nu är det bara 2 skoldagar,eller typ 1 ½ för vi slutar klockan halv tolv på torsdag. Samma dag som jag ska digga till 'the voice' i 6 timmar ner till skåne :) Jag kommer säkert att blogga lite där nere,och kanske lägga upp lite bilder också. Men jag ska mest vara med famijen,farmor,baka julgodis,fira mini jul och sen såkart julhandla i lund.

Dagen har vart jätte rolig. Åkte till skolan och först hade vi prov i NO & SO. Det gick oväntat bra faktiskt,var bara en fråga som jag inte riktigt kunde. På rasten hade vi snöbollskrig med max,simon och patrik. Heh,dom typ kasta på min ben hela tiden. Och uttnytja mig,eftersom jag var så dum som hade glömmt mössa och vantar. Jag och felicia fick typ springa hela tiden. Sen kom alla andra och börja kasta också. Men ingen gjorde hårt så det var lungt.

Jag och frida va typ med varandra hela eftermiddagen. Vi prata om en viss sak typ hela tiden,kanske att ni får veta imorgon. Annars så efter skolan var jag med emelie och vi va i globen,hemma hos henne på hängde vid tunnelbanan (heh) Nu ska jag plugga,eller fika eller titta på tv..

Postat av: Minna

japp :) hos er också?



slutar ni på torsdag? :o vi slutar på tisdag :(

2009-12-15 @ 20:13:15
URL: http://riisberg.blogg.se/
Postat av: FRIDA!:D

Haha, Julia!XD Hjälp mig!!:P

Patrik vet nu, o han säger att han ska "inviga" snön på mig! De betyder att han ska dränka mig i snö osv!:D HJÄLP MIG JULIA!!!xD

2009-12-15 @ 20:45:39
URL: http://enrosamelon.blogg.se/
Postat av: juuliiaa

sv: det spelar ingen roll, du får bestämma ;) <33

2009-12-15 @ 21:12:13
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback