Hedda,emelie,felicia,johanna & alice ni är bara för fina vänner!

Idag har det vart skit roligt! Skolan gick bra,fick redovisa 2 av tre viktiga steg. Spanska & svenska men inte engelska. Jag var med johanna typ hela tiden,sen kommer erik och säger något konstigt om typ ' julia,du e min gust' typ. Sen har han typ konstigt uttal.

Efter skolan,påväg hem så åkte jag med alla namn i rubriken (inte alice) hem. Det hade typ snöat hela natten,och hela dagen (gör fortförande) så vi bestämmde oss för att åka pulka utanför tunnelbanan. Fille och alice kom senare och jag o hedda flumma as mycket. Fick jätte fina bilder på mina flickor,(kommer i ett separat inlägg)

Efter kom felicia och emelie hem till mig. Vi hade skit roligt och felicia fixa värsta tant peruk frisören. Sen prata vi lite om en sak,inget jag kommer nämna här. Det är bara något som jag typ kan prata med felicia om :)


Postat av: N A T H A L I E ♥

Jag är tillbaka !

Haha, nu är blogg pausen över och jag börjar skriva igen !

Hoppas att du fortsätter att kika in på min blogg då och då !

KRAM

2009-12-17 @ 19:41:57
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Felicia

mm.. bara vi vet om de xD

2009-12-25 @ 13:51:03
URL: http://fillessnygga.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback