sjukling

mm,jag gick upp i morse klockan 05.59 för att kolla på Christer fuglesang (stavning) när han åkte upp i rymden men Discovery. Det var faktiskt häftigt att se när jag åkte upp och vilken rök det blev,men sen gick jag o la mig igen. Som sagt så kände jag mig inte så jätte bra igår kväll efter matchen men jag sov ganska bra och vaken sen igen runt åtta,jobbigt men jag var så törstig och hade lite lätt huvudvärk. Så det blir ingen tur till råsunda för mig nu på eftermiddag och inte för Hedda heller. Hon har åkt på en öroninflammation och mår inte heller så bra. Jag sitter och chattar med henne nu,skönt att ha någon så bra kompis man kan prata med ibland.

Matchen igår frästen sluta 3-1 till oss! Roligt med vinst men det var ingen bra match. Vi fick ett mål ganska snabbt och sen fick dem mål och sen fick vi mål igen och sen gick det långt tid tills det sista kom. Jag gjorde 2 målpassar dem 2 första målen,en till Emma som jag själv tyckte var en av dem snyggaste mål passarna och sen en bloll som studsa på mig till Fanny. Lite tur men mål var det iallafall :D Sen efter slkulle jag o natta krama frasse men sen så stod jonte i vägen för mig så jag fläde honom och mig själv och lite natta som jag höll i. Det var roligt och jag kan fortförande garva åt det. Sen efter matchen hade jag carro o emma lite vattenkrig innan vi åkte till mcdonalds och köpte glass. Sen senare på kvällen chatta jag med alex,morre o hedda. Ska typ träffa morre någon dag nästa vecka efter skolan eller i skolan på rasten :D Kiss

våras

 


Postat av: hedda

Älskar dig med julia <3

2009-08-29 @ 10:30:22
URL: http://heddish.blogg.se/
Postat av: hedda

Haha.. aa jag gillar den också;)<3

2009-08-29 @ 11:18:57
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback