Peppar inför Älta IF VS Enskede IK

Hej. Rubriken säger ju sitt och jag säger mitt. idag är det iallafall som rubriken säger (haha) match mot älta. Men jag sitter inte direkt och säger för mig själv "du vinner julia! Du vinner julia!" Men jag pepper på mitt sätt som är att blogga lite och prata med vänner :D Men jag tänkte lite kort berätta om igår kväll hos nathalie. Men ser att det kommer bli tight om tid och jag hör pappa nere i källaren så det får bli i eftermiddag när jag också väntar på min design av en tjej som har bloggen bloggstaajl. Så önska mig lycka till så ska jag försöka göra mål till alla som läser! (ibland har jag svårt att lova saker,hah)


google



Postat av: julia

lycka till! :)<3

2009-08-22 @ 12:52:31
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: hedda

Snygg desaing ;)<3

2009-08-22 @ 20:42:49
URL: http://heddish.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback