Ibland är längtan för stor efter dig!

mm,de är helt sant som rubriken säger. För idag t.ex så kände jag mig inte utanför men jag börja sakna Isabella jätte mycket,asså ingen var dum mot mig men jag liksom ville inte hålla på med killarna hela tiden. Så jag sakna dig verkligen jätte mycket idag bella. Men som tur var är det inte bara dem tjejer som går i min klass som jag känner utan jag var också men marcus,hugo och linnea :D men slut pratat om det,nu ska jag snacka lite om idag.

Vakna sju,men jag gick typ upp 7.25 för vi börja 9 på måndagar. hedda gick till skolan så jag cykla långsamt brevid henne. I skolan så var det väll bra. Vi skrev loggbok,hade matte som var jätte konstig och lite enkel men också svår. Jag satt med felicia,rasmus och magnus :D Sen hade vi svenska och skulle skrva en saga/berätellse jag skrev nästan 2 sidor. Sen var det tråkig engelska men sen hade jag och linn ganska kul,eller vi hade faktiskt roligt och skratta för att vi gjorde fel,aa,och sådär. Sen skulle hedda till globen så jag cykla hem ensam för emelie var borta (vet inte vart) när jag kom hem så åt jag toast och tog bara lite choklad för att jag ska orka sen (e lite seg) Här kommer lite bilder!


Bilderna på tallis sötaste kanin (okej,vi ska inte glömma den här heller)


Nattas kanin tuffis "tuffe" som ligger delad 1:a plats på listan :D

Postat av: Elin

hejjsan vad har du gjort idag då ?

2009-08-24 @ 15:42:14
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback