Hittar dem inte!

Åhh,vad tusan la jag mina fotbolls shorts!? Jag har letat i rummet,källaren,fotbollsgrejerna och i bagen men hittar inte dem där shortsen! Aja,om jag inte hittar dem får jag lov att ta mina gamla shorts som är storlek 130 men som jag kna använda i nödfall. Idag var vi i skolan hade matte,svenska o enngelska. På matten var det tråk men jag fick sitta me matilda. Sen på svenskn läste vi någon konstig bok som aa,hedda,carro och chanti vet varför :D Vi och några killar börja skratta. Sen på engelskan så skulle patric och max låna chantis grejer hela tiden (skojigt?) Vi fick 5 sidor hemläxa,bajs tråk men nu e jag klar för jogging med laget och sen lite träning på gräst utanför skolan :D Imorgon ska jag på kräftskiva hos nathalie hos deras grannar så jag bloggar bara lite imrgon eftermiddag om vi inte gör det hos natta. Men nu sk jag packa väskan och sen äta lite innan hedda kommer, Kram


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback