Godmorgon Stockholm *

Jag vakna för en kvart sen och var ganska pigg. Vi åkte ifrån huset typ halv sju och sen åt vi på pizza resturang så vi åkte på ölandsbron typ halv nio på kvällen :D Jag somna när vi var strax utanför kalmar (sov på pappas segel) och vakna när vi var i västervik. Spela på syrrans nintendo lite och sen lyssnade jag på någon sommarpratare i P1. Ganska ok,men det finns bättre. När vi var vid norrköping var klockan halv elva tror jag,då hörde vi att det small till i bakluckan eller iallafall bakom oss. Jag trodde att det var kaninen som dem andra också trodde men det visade sig att det var något helt annat (berättar senare)
Vi åkte på och när vi var typ vid nyköping sov jag tills vi var framme vid huset. Jag tänkte ringa hedda men jag såg på klockan och den var halv ett. La mig typ en timme efter ...  Juste! Det som small var inte loppan utan pappas däck på cyklen. Vi hade ju cyklar i bakluckan och pappas frammdäck hade legat förnära avgasröret och blivit varmt och sen blev det pungtering.



Saknar dig bästavänn!

Postat av: Hedda

Hejsan!bvän

Haha.. jag var vaken tills 2 typ;) Så om du hade ringt så hade jag svarat;)

Miss you<33

2009-08-07 @ 09:30:32
URL: http://eddasdag.blogg.se/

Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback