Day with emelie & isabella

idag så var det ganska trist i skolan. som tur var idag så var emelie där så vi var med varandra typ hela tiden. vi hade,matte,svenska och geografi :D På matten satte jag mig vid,cissi,matilda och sen kom chanti. Det var ganska tråkigt på matten för vi har ingen rolig lärare men sen kom emil och han e lite bättre enligt mig o hedda. På svenskan satt jag i ett "grupprum" med elvira och linn. Det var skönt och jag blev klar och läste i nästan 30 minuter. Sen på geografin så satt jag med hedda och felicia brevid mig o farmför mig canti. Det var ganska roligt,vi skulle bara skriva huvudstäder och länder och både jag o hedda e ganska duktiga på det så det var ingen svår match. Efter skolan så cykla jag hem med hedda o emelie sen cykla jag o emmie till Gskolan och var där i 20 minuter och alla bara glodde på en när man satt där svettig och trött. Men det var ändå roligt att träffa alla. Efter skolan så prata jag med marie och elli o bella var kvar och vänta på mig o emelie. Sen gick jag och emelie till bella,spela buzz,åt glass och var med lill jullan :D Nu ska jag starx på systerträning och sen blir det tråk matte och EM! / puss

Imorgon så ska jag o bella och ska fråga några killar också gå till macdonalds efter skolan (roligt)



Saknar det här,men aldra mest farmor på sjukhuset för 8 veckan! <3
Du betyder så mycket för mig farmor,saknar dig mer än något annat just nu<33


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback