Tråkiigt ...

Bläddrar igenom din skickatkorg på mobilen samtidigt som du skriver ner saker först.
räkna till tre och skriv ner det du stannar på.

Vad skulle du vilja säga till den du älskar:
Nej,hon gick för jätte länge sen..

Jag äääälskar det här ordet /meningen:
Hejjsa.vad gör du ?

Jag haaaatar det här ordet /meningen:
Jag kommer 25 ungefär,blir det bra? <33

Fult svärord:
Vem fick du det sms:et ifrån.

Mitt motto:
Okejj,kul?
Hur blev sconsen?:)

Favorit låt:
Okej,kul.
Vilka ska du skriva att du vill gå i samma klass som?

Favorit färg:
Tack älsk.<3

Hat ord:
Såklart! Men lova att ni kommer i tid:)

Garvar åt varje dag:
Vi är på plan.
Ringer dig när du kan komma.glöm inte filmen ...

Brukar säga istället för hejdå:
Vilka spelar?
Vart är matchen?


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback