Torsdag

Hejjsan bloggen!

Idag var det skönt väder även om det varit lite kyligt emellanåt.Vi var i klassrummet,hade drama och idrott. Vi börja med drama,as kul! Vi skulle träna på Mamma Mia,känner på mig att det kommer att bli skit bra! Många kunde sina repliker och det gjorde det ännu bättere.På rasten körde vi 10:o och sen hade vi engelska,redovisningar och läsning.Jag hade ganska tråkigt den lektionen.Sen blev det lunch (hamburgare) och sen körde bara jag,bella,alexS,natta och jonte 10:o.Jag sms:a också lite med Ellen Pellen innan det.På idrotten var det jätte kul.Vi körde någon lek,kommer inte ihåg namnet.Kanske lite dåliga lag menmen... Nu ska jag snart damsuga och sen skriva till Julia och packa inför resan till skärgården imorgon.SES



Hedda och hennes kök.Vi tog med effecter,haha XD


Ses vi igen?
Ditt fina namn

Mail eller Msn: (bara jag kan se den)

Har du också blogg?

Så,vad är det nu som du vill berätta eller fråga?

Trackback